Wednesday, February 24, 2010

Mana hantu mana hantu.............. ha, tu dia hantu.....




















Banyak tul hantu skang ni... huh...........

takutnya aku....................................

tapi xpe, banyak hantu dah mati, dah xde.... hahahaha......

Waris kasih ku seru dah mati.

Waris jari hantu pun dah xde.

tapi hari tu dia ada anak, anak betong.

tp pas anak betong dah xde, cucu dia pulak kuar. cucu betong..

hmm.... entah la.. eh jap, cucu betong pun dah xde kan?

oo... ok2. selamat.

aku tak suka pandang ke belakang... ok, selamat.

aku tak tinggal kat niyang rapik... ok, selamat.

hmmm......... bila2 pikir2, aku nasib baik la, sbb tinggal kat flat 5 tingkat je

kalau 13 tingkat, takut2 flat aku tu yg masuk tv (Tower 13) sbb berantu tu kot... pepun, ok, selamat.

aku x pakai susuk, masih lg selamat.

ha............ lagi satu hantu yg aku terselamat, SIONG tak isap darah org laki.. haha, ok, selamat.

eh, tapi penunggu gunung raya x kira laki ka perempuan... ALAMAK!!!!

OH..... menda aku merepek ni????????


pak lang - jangan takut kat hantu, takut la pada Allah... (nasihat utk tuan punye badan jugak.. uhuk3)

4 comments:

  1. oit..jangan tegur lagi la pak lang.syp2 sudah

    ~akuhamba~

    haa..kalaka, guling2 gelak

    ReplyDelete
  2. alala..paklang comel lagi..
    banyak tengok tv ni...
    aku hamba..merajuk lagi tak??

    ReplyDelete
  3. haha..
    gelak lg bace tuk kali ke2..hihi
    xmerajuk dah..haha

    ReplyDelete
  4. akuhamba - opss.. ok, pak lang x tegur dah. hehe..

    aishah - huh? x comey lgsg.. =p

    pak lang - ...............

    ReplyDelete

Islamic Calendar

Alhamdulillah....

Bersyukur kepada Allah S.W.T. yang memberi taufiq dan hidayah-Nya kepada kita. Dalam dosa dan kesalahan yang kita lakukan sehari-hari Allah tetap tidak mengazab kita yang masih hidup ini. Cuba bayangkan umat terdahulu, mereka berbuat maksiat, kejahatan dan sebagainya. Apa yang mereka dapat? Mereka diazab Allah dimuka bumi ini lagi.. Firaun, tenggelam dalam laut. Qarun, disedut kedalam bumi bersama hartanya. Semua telah di ceritakan dalam Al-Quran, untuk kita ambil ikhtibar. Sedarlah...... Allah masih memberi kita peluang, gunakanlah sebelum terlambat. Janganlah sudah di dalam kubur baru menyesal. Penyesalan itu dah tak berguna lagi...